Orange/Blue

Jag pluggar till mitt SO prov som jag fick göra imorgon istället pga av min snälla lärare. Men tyvärr känns det som att jag kan lika lite som jag kunde förut idag... Åh, mitt liv just nu känns så meningslöst och tråkigt. Har ingenting att se fram emot nästa dag som kommer, jag vill att något ska hända, och speciellt något bra. Något som får mig att tänka om eller bara gör mig lite glad, spelar ingen roll men något behöver jag. Hela november månad har varit väldigt jobbig tycker jag på många olika sätt, visst jag har haft roligt vissa stunder men dom flesta andra så har ingenting funkat, allt har bara rasat ihop. Jag får hoppas på en bra december månad som börjar imorgon. Ta nya tag, det är ju för fan snart nyår kom jag på, då, då får ni se en ny mig, en ny Esther, fast nej, vi får se hur jag känner då. Ifall december har varit snäll mot mig eller inte... Haha. Måste fortsätta plugga nu eller sova. Godnat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback