Like A G6

Hej på dig! Jag åker ifrån Borås inom ca en halvtimma, ska bli skönt att komma hem fast ändå har jag det bra här. Åker kanske tillbaka hit denna helg som kommer. Ikväll ska jag träffa min saknade Misse och spendera min kväll med henne. Jag tänker att det här lovet ska jag för det mesta ta det lugnt på vilket känns skönt. Just nu kollar jag på Top Model på tv och innan det kollade jag och pappsen på The dark Night, alltså den är verkligen hel grym. Jag kan inte skuta le åt för det första att "The Joker"/Heath Ledger är så jäkla snygg och att han är så skön. För det andra så är bara filmen i sig jävligt bra gjord och jag gillar dessutom Batman. Jag gillar filmen Batman Begins också så ja, den ser jag gärna om och om igen, båda filmerna faktiskt. Men nu måste jag packa ner mina saker för snart måste jag åka. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback