Julian Nilsson

Jag vet inte hur många som har missat denna killen alltså... Men tyvärr så får ni aldrig träffa honom.
Denna killen bodde i Hjo och har bott här hela sitt liv tror jag, nästan iaf. Han var en underbar pojke som jag aldrig hörde någon snacka illa om. Han var en sån fin kille.
Jag saknar dig Julian. Det gör inte bara jag utan väldigt många andra.
Jag lärde känna dig precis när jag flyttade hit och vi blev vänner genom kyrkan, ja så var det. Jag minns att vi hade roligt ihop och att jag fick ett bra välkomnande utav dig. Sen så rullade åren på och ingen mer eller mindre visste hur du egentligen mådde tror jag. Jag pratade och märkte på honom ibland att allt inte var som det skulle men nu på dom senaste åren har vi inte fått sån bra kontakt. Men när vi väl setts eller varit på samma fester eller något sådant så har vi oftast pratat ganska mycket. Vi var även på samma läger när vi var så och då hade vi väldigt kul då också. Jag är ledsen över att jag inte visste detta så jag verkligen hade kunnat ta tag i vår vänskap mer.
Du var en sån fin människa, alltid så glad på utsidan och som verkade samma på insidan.
Vi alla saknar dig.
Jag kan fortfarande, eller jag vill verkligen inte tro på att det är sant. Jag kan inte sluta tänka på dig, ända sen jag fick reda på det har du varit där uppe i mina tankar.
Och tårarna, ja, dom tittar fram ganska ofta.
Jag vill tacka för att jag var en utav dom som du hälsade
på och var glad mot och bara allmänt härlig.
Jag, åh, usch. Det här var verkligen inte det jag ville skulle hända.
6/9/93 - 5/11/10. Vila i frid Julian,
du ska veta att jag hade gjort mycket, allt, om jag bara visste hur du tänkte. ♥

Kommentarer
Postat av: josse

Saknar dig jätte mycket Julian <3



2011-01-06 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback