Jag är kär i bilden av dig, inte i dig

Hej och godkväll. Jag ligger just nu i mammas säng med henne och Olof. Vi kollar på något konstigt program så jag valde att sätta mig vid datorn istället. Loggar in på Facebook och ser en tjej som skrivit så fint om dig Julian, din vän Emma Grahn. Hon har verkligen lyckats skriva på ett bra sätt. Och jag håller verkligen med henne:
Det här är inte verkligt, du finns kvar.
När jag såg det så började tårarna tränga sig fram och rann ner för mina kinder.
Jag vill inte att det ska vara sant. Nu önskar jag att jag inte kände honom, fast så kan jag inte tänka för jag hade aldrig velat missa den killen. Usch Julian, va? Varför detta? Varför just du?
Godnatt alla människor, vi hörs väl imorgon. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback