Sound is my remedy

Oj vilken slö söndag, men det känns riktigt bra faktiskt eftersom att jag själv är jävligt slö idag pga gårdagens festligheter. Det var kul, jag hade kul, men när jag kom hem kände både jag & Mirjam att var vi ens där, haha... Och så känner jag nästan fortfarande, det var en kort vistelse där men ändå, jätte konstigt känns det. Jaja, i fredags tog jag det bara lugnt, åt god mat osv. Igår på dagen vart det lucia grejs på förmiddagen, vi åkte häst o vagn och pratade sedan i kyrkan, jag var så jävla seg på morgonen så jag orkade knappt vara med, hade världens mensvärk också men det gick över sen. Senare på kvällen vart det som sagt fest på geee! Vi åkte in rätt sent och åkte hem något klockslag... Och idag har jag spenderat lite tid med min storebror William som har varit här över helgen och åkte hem idag, eller snart åker han men han var tvungen att åka in till Skövde för att köpa skor för igår hade någon tagit hans ena sko... Haha. Alla möjliga saker händer verkligen. Just nu kollar jag på Rebecca & Fiona, ett bra program, kul! Är på avsnitt två och ska börja kolla på avsnitt tre nu! Skön Söndag! SS
http://svtplay.se/t/140729/rebecca_och_fiona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback