Du är bäst nu men du var bättre förr

Har precis haft en bra torsdag avklarad... Jag har varit med Misse och bara tagit det lugnt, och haft kul som vi alltid har! Trodde den inte skulle bli så bra pga mitt utvecklingssamtal men det var väl nog det bästa någonsin. Har alltid blivit ett jävla tjat om matten men idag blev det kort och bra samtal om det,  hääärligt! Kan inte vara mera stolt över mitt G alltså. Wonderbart. Hann även umgås lite med min pappa idag också, vi käka lite kinamat och sen skulle han åka hem. Men nu ska jag ner och äta kvällsmat. Fred Ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul.. var du inte med någon Mirjam också? Nähää.. ne antagligen inte.. KUL!!!!!!!!!/Anonym

2010-11-11 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback