Dansa din djävul - Petter

Det torsdag och min dag är planeraaad! Jag har haft sovmorgon nu och vi börjar fem över halv tio, ska möta Mirjam vid ungefär tjugo över. Jag bara ÄLSKAR mig själv när jag hinner att göra saker, för alltså som tex igår så vaknade jag fem i nio och vi skulle börja tio över nio och då började jag dampa lite för jag blir så jäkla sur på mig själv när jag försover mig... Händer lite för ofta om man säger så. Oj, jag måste börja skriva lite fortare nu och inte hålla på med annat, måste gå snart. Tar sån tid när man går nu, pga snön.
Men iaf! Idag efter skolan är det Lucia övning och sen efter det har jag utvecklingssamtal... Och då kommer pappa så vi ska fika lite efteråt. Det blir inte ofta man ser honom så det ska bli mysigt. Sen efter det ska jag vara med min vän Mirjam här hos mig och kolla massa filmer, så underbart skönt nu dom här dagarna man inte direkt någon lust att gå ut så då är det skönt att bara ligga o glo. Jamen nu måste jag gå, ha en bra torsdag!
en ännu bra låt med: Daniel Adams-Ray – Voyeuren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback