Allt har en orsak

Petter – Älskar din stil
Hej! Det är torsdag och det betyder skönt, ensam hemma, va det igår också. Idag var sista prao dagen, så jäkla skönt men nu efteråt så kommer jag nog sakna en del av dom... Ja ja, kommer antagligen träffa på dom någon gång snart igen! Efter praoen så var det dags för lucia övning vilket gick förvånandsvärt bra idag, jävlar långt ord aldrig skrivit det förut tror jag inte... Skitsamma!!! Efter lucian åkte vi till ica, köpte hårfärg och massa gott... Haha, kanske låter lite som en tjockis, men jag har lovat mig själv att på måndag börjar mitt nyttiga liv! Eller alltså inget godis på vardagar, jag ska inte börja äta typ fullkorns ris och sånt. Älskar nästan allt mat, gillar inte natur mat, det bara förstör det goda i maten... Nu ska jag gå ner, duscha kolla film och lite myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback