En ny vecka med london inplanerat

Nu ska jag berätta en saga gott folk. Om min långhelg som alla i hela Sverige hade tror jag.
Onsdag: hm juste Kevins fest
Torsdag: cruising i Tibro, en jävla massa tibro...
Fredag: Skövde
Lördag: Borås osen vidare till Göteborg för festande hos Samuel
Söndag: Lite små shopping i Göteborg och sen hem och sen Skövde
Orkar inte skriva mera invecklat
Nu är det måndag o jag la in en sovmorgon, till halv tio. Fast vi trodde faktiskt att vi hade det för vi hade inte hört något annat oså glömde vi av att vi hade Sex & Samlevnads dag idag vilket jag gärna skulle vilja ha hela veckan. Film o massa prat är alltid skönt o slappt. Efter skolan gick vi till ungdoms mottagningen och sen hem till mig. Jag o Mirjam. Satt i massage stols grejen, über skönt. Och nu har jag hamnat här vilket också är skönt med massa skön musik som man blir på bättre humör av. Skönt! PÅ LÖRDAG ÅKER JAG O MIN BROR TILL LONDON, skönt ju

Kommentarer
Postat av: Jakob =)

Mysigt värre Eztis!

2010-05-17 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback