Wait for you forever

Mamma kom hem för ett tag sen med en räkmacka till mig och det är så gott så då blev jag väldigt glad! Klockan är nu halv två & jag sitter här o letar efter ny o bra musik till våran långa resa upp till Sälen! Ska bli väldigt mysigt och trevligt :) På påsklovet ska nog jag& Mirjam åka till Säfsen från mån-tor och det kommer nog bli ännu bättre! Senare ska jag nog ta en promenad ut i det fina vädret, har inte varit ute på ett bra tag så det blir skönt. Ska börja packa redan nu faktiskt för min mamma ska jobba hela dagen imorgon och hon måste hjälpa mig med packningen annars glömmer jag ju allt! Haha nejmen oseeen har jag ingen skidjacka...... hur kommer det här gå eller. Mjaja, nu orkar jag inte skriva mer som alltid hehe. TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback