There's many things I wish I didn't do

Hela denna dag har spenderats här. Mina ögon har fått glo på datorn hela dan:) Men vad ska jag annars göra.Mjaja, jag har ätit också! Man kan väl säga att det va första gången jag åt ordentligt på två dar. Jag tog bara några tuggor på min macka igår och i förrgår åt jag lite pizza o makaroner, inte tillsammans alltså haha! Nej nu ska jag ha en mys kväll med min familj. Om det är så att jag har halsfluss så kan jag inte följa med till Sälen på lördag och det skulle vara hemskare än hemskaskt. Det är det jag har längtat efter oså kommer den här skiten, det är ju inte liiiite typiskt. Nu ska jag gå o duscha kanske, ah det va en bra idé. HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback