All people deserve a second chance

Hallå, inte alls ofta jag skriver.. men ah. Idag ska jag vara med mina kära vänner. Snart kommer en utav dom hit, Mirjam. Just nu sitter jag & lyssnar på hög och skön musik. Början av dagen kunde jag sitta ute och sola men efter någon timma vi tolv ungefär vände vädret och blev dåligt istället. Kan det aldrig bli bra eller? Aja, spelar egentligen ingen roll eftersom att jag ska sitta i skolan nu i en vecka.. Börjar imorgon. Börjar ett och slutar fyra. Åh, hemkst. Jag får sånadär hemska magkänslor. Kommer sitta och jobba med matte i ungefär fyra timmar varje dag i en jävla jobbig fitt vecka. Kollade på Ellen Martinssons blogg och hittade en bild på mig, Linnéa & Mirjam för någon månad sen, på påskafton hos Linda. Ska ladda upp den här strax. Ha ett jätte bra sommarlov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback