FREE LOVE

Hejsan, idag har jag tagit de lugnt hela dan. Eller det första jag gjorde va att åka till Ica Maxi efter det gick vi till Nelly som ligger precis brevid, kär i allt nästan.. Ska åka in i imorgon också, va inte där så länge nämligen pga av att vi va hungriga o ville åka hem o äta. Men imorgon ska jag minsann köpa något! Efter detta va jag hemma ett tag o bara slappa, sen åkte vi o bada o sen gjorde vi det bästa på dagen: Åkte o åt kina mat på Peking!! Helt underbart gott är de! Vill äta där varje dag.. Aja, efter detta skulle vi egentligen kollat på Kick Ass vilken jag redan sett men sen funkade inte o då kollade jag en annan film som heter 10 Inch Hero, grymt bra faktiskt.
Vet faktiskt inte vad som har hänt med min blogg.. den där fula bakgrunden ska bort iaf!
Imorgon åker jag hem.. eller ja, hem till Hjo. Åker tillbaka hit på lördag för då fyller jag år! :) Nu ska jag kolla en film o kanske somna till den. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback