Keep shootin my love away

hhehe, jag vet att jag är lite efter
2009


Hur har året varit för dig? - helt jävla underbart
Bättre än förra året?  -  ja, faktiskt
Någonting du aldrig kommer glömma ? -  oja!
Har du flyttat under året? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja, verkligen
Isåfall vilken? -  många
Har du kysst en främling?-  mjo

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit under året ? -  helt okej
Har du varit kär?-  ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  ja, nej eller hmm

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej, not what I know
Har  någon i din släkt avlidit? - jag tror inte det :$
Har du slagit någon med knytnäven? -  ahahja
varit i slagsmål? -  hm nej

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - det gör jag rätt ofta tyvärr
Isåfall vad? - privat
Har du skämt ut dig? - HAHA om jag har
Har du ljugit för en vän? - vitalögner
Har du varit ute en hel natt? - aaaaaah
Har du blivit tagen av polisen?  - inte i år minsann

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - guldkroksskolan
har någon varit elak mot dig i skolan? -  nej
Hatar du ngn på din skola? - inte hatar, men ogillar, starkt
Har du gjort ngt framsteg? -  ja.. ah, jag har faktiskt det :)
Haft alla rätt på ett prov? -  inte nu i åttan, men på mellanstadiet hade jag det 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - ja!
Har du förlorat en vän? - hm njae
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ah=)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - 
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - nej det har jag inte, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback