Ge aldrig hjärtat rakt ut

godeftermiddag, lyssnar på håkan hellström. han ska släppa nytt album till hörsten vilket jag längtar till!! förra året gick jag på en konsert med honom och en till innan den, jag tänker varje gång: jag måste gå på en till. han är helt underbar. jag förstår inte hur folk kan tycka att han är dålig, han är den stora motsatset, men visst alla tycker ju olika :) jaja, nog tjatar om det. imorgon blir det party hos Sofie, sofiefalk.devote.se! ska bli kul, det kommer bli kul. fast på morgonen imorgon är det konfirmation. jag har bestämt mig, jag ska fortsätta.. även fast jag helst inte vill men aja, så är det. ikv blir det nog till att sitta hemma, har inte mått så toppen bra idag, har huvudvärk, magont och mår så jäkla illa. hoppas att det blir bättre tills imorgon iaf. nu ska jag äta osen duscha! ha det bra/e
asså mmmmmmmhmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback