Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

Öööh hej! Skoldagen har varit lite annorlunda pga av en tråkig sak som hänt, men inget mer prat om det känner jag. Efter skolan drog vi hem till Misse, lagade asa god wok och kollade sedan en massa O.C och lite popcorn på det hela, myys. När jag kom hem gick jag direkt upp och satte mig här vid datorn och sen efter en stund om min snälla låtsas pappa in med banan och choklad och ett glas cola, hihi sweet! Jag ska bli nyttig, eller iaf nyttigare efter nyår, alltså 2011. Anyways så är det torsdag imorgon och det innebär volleyboll turnering, är faktiskt lite taggad trots att jag inte alls gillar idrott men volleyboll är fan kul! Efter tror så är det matte prov för min del... blä. FITTA!!!! BAJSNEEEJ!!! Kom på att vi har syslöjd skit som ska vara inlämnad imorgon, känns ju inte alls OK! Ska göra den nu ellerr något. Godnatt & sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback