Thursday almost friday

HallåHej! Idag har det varit en rätt så skön dag, rätt slappt bara det att jag har sån tandvärk och jag har halkat tre eller fyra gånger idag med mina skor, alltså det är kul att glida när man vill glida men det är inte så jävla kul sen när man inte vill och dom glider utan att man ens rör på sig... typ då. Dagen började iaf med en sovmorgon till halv tio, inte mycket men fortfarande sovmorgon, älskar sovmorgonar. Sen i slutet av dagen vart lektionen inställd så jäkla gött. Då gick vi hem till Misse, kolla Andra Avenyn och sen gick jag och övade med lucia kören och alla dom. Nu dricker jag varm choklad och äter apelsin, gooott. Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig, ska bli skönt. har världens tandvärk och axelvärk... åh. G'NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback