Såg på facebook

Jag såg på facebook att man kunde se hur Hoffmaestros turnéplan ser ut i vår och jag blev jätte glad och jag tänkte att antingen i Gislaved eller Örebro eller kanske faktiskt Karlstad MEN sen när jag skulle kolla biljetter så står det så här: +18 Evenemanget har en åldersgräns.

JÄTTE ROLIGT!! Verkligen, super kul, jaa, jätte. Då får jag alltså vänta till sommar då dom säkert ska spela någonstans där det fan inte är någon jävla 18 års gräns. ÅH! Blev riktigt irriterad när jag såg det här. Jag har ju längtat så mycket till att få se deras turnéplaner inför våren, men ah, så vart det med det. Ha så kul på deras spelningar era jävla 18+;are. Får väl ha en egen konsert och dra ihop några vänner och låtsas vara ni... eller nåt.
I alla fall har vi haft volleyboll turnering idag som inte gick jätte bra men jag är nöjd ändå efter det var det dags för övning inför skolavslutningen och det känns lite pirrigt men tror nog det kommer gå bra, hoppas jag iaf... Resten av min torsdag ska jag plugga på matten och syslöjden, ska göra VG/MVG delen istället. Men nu ska jag äta lite! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah!!!!!!!!!

Jag och min kompis Hanna skulle också gå på en konsert, fast med Bruno Mars. Allt var liksom fixat och vi skulle dra till stockholm och se den och sen ba 18-årsgräns???? Va fan!!!!!

2010-12-17 @ 16:45:19
Postat av: Hannah igen!!!!!!

SAKNAR DEJ OCKSÅ

2010-12-17 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback