Luminary Ones

HEJ! Min dag har än så länge inneburit massa lucia framträdanden och efter dom gick jag hem och sen gick jag till skolan för att käka lite god mat. Om tio minuter ska vi ha ett till framträdande och ett till efter det. Egentligen ska vi ha två till ikväll men jag väljer hellre lussevolleybollen, självklart. Orkar inte mera lucia idag, så feting trött nu. Kollade även ett nytt avsnitt Rebecca & Fiona, give me their lifes? Men nej nu måste jag börja ta på mig mina jacka och skor och sådant.
Ha det skit bra och simma lugnt i snön... ah.
Oskar Linnros – Din mamma
Vi två, hejdå
Fuck off, du dog
Men inga tårar når min kind
Den rådjursblicken är så gjord, är så gjord

Oss bar ett kors som blev för stort
Visst du kan gråta om du vill
Men jag har synat dina kort, dina kort

Åh, snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min
Och du får ingen tår, ingenting

För din mamma
Borde lärt dig lite granna
Tönt
Säg till din mammama
Att vi inte är tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback