torsdag imorgon fredag

Nu laddar jag hem två låtar: The only exception - Paramore & Hey, soul sister - Trains. Sköna låtar! Imorgon är det äntligen fredag, antingen blir det Mullsjön om det är fint väder o grilla med massa trevligt folk eller att dra till Tibro men Linnea o Micaela oså Mirjam så klart. Idag har jag varit i Skövde fikat o ätit o lite sånt. Har även haft utvecklings samtal idag vilket faktiskt gick bättre än väntat! Kommer få G i fysik vilket känns bra gjort av mig :) Men spanska o matte har jag fortf IG i... jag ska fan ta tag i den här jäkla skiten nu även fast det är en utav dom värsta saker jag vet så får jag fan ta o göra de nu. Ajajajaa, nu ska jag äta och sedan sova. Ha en fortsatt bra kväll. Puss
sex månader kvar nu eller?.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback