I'm having fun, don't put me down.

Hej, nu gör jag en ny blogg. Blev trött på min gamla, den finns kvar men jag kommer aldrig skriva där igen. Det är kul att göra nya bloggar, inte gjort så många som min vän Mirjam har gjort men haha några stycken minsann. Skriver här när jag känner för det, vet inte hur ofta eller så det kommer bli, kanske tom kommer glömma av att jag ens har den här he-he, skulle vara ganska så typiskt mig. Nu hade jag tänkt att gå ner och äta lite, mysa framför teven eller sitta kvar här och lyssna på musik, hmm.. svårt val. Slänger upp en ettårsgammal bild på mig&min bästavän här nu också, hihi. Aja, skriver inte här mer nu iaf. Ha en bra söndagskväll som snart är slut!/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback